Tuesday, August 25, 2009

Cepat CEPAT!

Woh, tadi sahur mak kejut lambat dalam pukul 5.30 . Bagi sesetengah orang, mesti korang rasa macam " alaa sempat lagi makan" . Bagi aku, " HARAPAN lah, macam tak sempat je ni ? ". Yelah cause , aku ni seorang yang kuat makan, tapi cara makan aku memang lambat nak mampoih . Makan macam siput berjalan. Tak ke lambat ? Um, lepas mak kejut , terus pergi toilet basuh muka semua. Then turun bawah amik nasi terus makan . Alaaaaa, aku makan mmg lembab . Korang kena acu pistol dekat kepala aku, baru aku makan cepat kot ? Lepas habis makan, terus teguk air Milo panas. Kira selesai makan dalam pukul 5.50 . Paling laju yang boleh aku buat time sahur tadi. Lepas tu , angkat je pinggan nak bawak pergi dabur, bunyi azan pun datang . Nasib baik, sempat habis makan .

7 comments:

cikwie said...

bnyk org salah faham.. bila azan subuh je.. dah kira habis waktu sahur..

silap laa.. waktu imsak berbeza dengan waktu subuh ... waktu imsak dia lebih cepat dari waktu subuh

>.<

FiR DeChucky said...

wei nori, setahu aku la kan... imsak pukul 5.15 dowh! camne lak ko bleh sahur pukul 5.30 lak? yare... yare... x paham la aku...

Nori said...

Yeke 5.15? Owh , tak tahu pulak aku :-O ehh, aku bangun lambat lah , pasal tu sahur lambat. Alaa , tak batal kaan? :-S

Anonymous said...

poyo je.

Nori said...

Eh weh, pembetulah lah Firdaus . Gila apa imsak pukul 5.15? Bukan laah , imsak pukul 5.42. Tadi ada check .

FiR DeChucky said...

weah nori, sape firdaus??? aku x nampak pun ade yang name firdaus kat cni!!!

ko biar btul... kazama nori btul la ko ni...

Nori said...

Ele kau ni, kalau tak nampak . buat2 nmpk je lah