Saturday, September 5, 2009

Pulang dari McD

4 Sept 2009

Jam hampir menunjukkan pukul 9.30 malam. Ayu pula nak balik cause takut mak dia risau . Dia tak de transport so terpaksa lah aku text mak aku suruh amik pakai phone Ayu. Tapi , mak aku tak reply balik pun. So terpaksa lah call dia . Lepas dah call tu terpaksa la cerita perkara yang sebenar dekat Ayu dan rakan. Macam ni " weh, tadi aku call mak aku tau "

Nori : Hello.
Mak : Aaa, hello .
Nori : Ermm, ni Faridah ke ?
Mak : Haah. Ni sape ?
Nori : Oh mak! Ni Nori ni. (then everybody starts to laugh except Dayat yang tak faham pape pun. Takpe la , citer ni tak sesuai untuk budak macam kau) Mak boleh amik tak nanti ?
Mak : Tak boleh la. Syaril pakai kete .
Nori : La yeke? K la , takpe. Bye .
Mak : Ha, k .

And btw , time tu mmg aku tak cam suara mak aku . Thats why lah tanya dia pakai nama haha. Then semua ragu-ragu tak tahu nak naik apa. Aku tak kot , ceh poyo ;p mula-mula fikir nak naik cab . Tapi last-last naik bus. Aku ada call abang aku dekat mana, tapi dia cakap dia dekat OU so tak dapat lah nak amik . Pastu dalam nak dekat pukul 10 kot , baru nak balik. Yang ni lawak sikit kot . Time nak balik tu kena lintas la kan nak pergi dekat bus stop. Lepas line clear , ktorang lari la lintas jalan. Then i saw beg Amy terjatuh dekat jalan raya and i was like " AMY, BEG KAU JATUH ! WEHHH! " haha , sumpah macam cuak gila and aku nampak macam Ayu nak amik balik beg tu, tapi tak jadi . Fuh, nasib baik Ayu tak amik , kalau tak mmg kena langgar ah dengan kete. Time tu sikit lagi kete tu nak langgar beg Amy , tapi tak kena. Then bila kereta dah tak ada , Amy amik beg tu. Amy cakap , suara aku kuat gila time cakap beg dia jatuh. Kahkah ! It was soo funny. Then ktorang nampak bus Seranas dah nak datang, ktorang kejar punya semangat ( aku la yg smngt tu ) dapat la jugak rehat kejap dekat dalam bus lepas lari haha. Nanti aku and Ain turun dekat depan tasik nak balik rumah . Rumah Ain dekat je. Rumah aku la jauh sikit nak kena jalan dekat tasik yang sunyi lagi gerun tu . Ain cakap suruh aku pusing lalu dekat sekolah, tapi aku tanak ah . Jauh sangat. And hati aku mengatakan if aku kena ragut ke ape ke , sure ada orang tolong cause dekat tasik tu kan ramai yang buat maksiat so if dorang dengar suara aku mesti dorang tolong nak tunjuk kuat dekat awek dorang. Begitu melampau sekali imaginasi aku ni . Time lalu kat tasik tu, macam2 aku nmpk ( tipu je ni ) haha tapi mmg best la kot time balik haritu :p

0 comments: