Saturday, August 8, 2009

Goyang Kaki

"Nori , Nabila. Bangun solat Subuh ." Itulah dia kata daripada bondaku supaya menyuruh kami untuk menunaikan solat . Eceh formalnya ayat. Masa tu baru pukul 6.50 pagi . So lepas solat, aku sambung tidur balik cs jam kt phone akan berdering pkol 7.15 . Kiranya ada masa lagi lah nak tidur ha-ha . Tetiba phone dah pun nyanyi, then aku sambung tidur balik . Pkol 7.30 baru aku terjaga sebab Teha text tnya dah bngun ke belum. Sayang jugak dia dekat aku haha <3 lepas tu baru la aku pergi mandi and dalam pukul 7.55 baru la Teha sampai rumah aku and ktorang gerak terus pergi sekolah ada kelas tambahan Sejarah. Sebelum tu singgah Subhan kejap beli air and roti nak alas perut . Lepas tu terserempak dengan Syafinaz so gerak lah dengan dia sekali. Dekat gate A , terserampak dengan Diera pula. So ktorang gerak masuk dalam pun sama - sama lah. Lepas satu bab habis mengajo , cikgu kasi rehat 15 minit. Ktorang ramai2 pergi Hidayah , mamam. Tapi aku just minum air teh o je . Kenyang sangat. Then pegi sekolah balik . Tetiba dalam pukul 11 ke 12 tah Abang Azhar call, " Nori kat mane? Tolong Abg Azhar jaga Ema kejap . Nak kemas rumah. Nanti Abg Azhar kasi upah top up " So aku pun mintak izin cikgu nak balik haha upah punya pasal. Masuk je dalam kereta Abg Azhar , aku terus cakap "nak pizza" haha terus dia cakap okay . Beli pizza dekat SACC then terus pergi rumah dia dekat Bukit Bandaraya. Aku bukannya jaga pun si Ema tu , makan je lebih then terus berdengkur haha. Dalam pukul 6 baru la balik rumah . Abg P and family datang rumah. Syoknye dapat jumpa Arep and Afiq . Ema geng dengan dorang, comel je . Then dorang balik and buat hal masing2 . Dengan itu, esok kena bangun awal sebab pergi balik kampung ada kenduri . Damn, tak study tho harini . Esok mesti tak study jugak sebab busy dengan kenduri :-( orang lain semua dah study, aku je belum . Hmph, apa nak jadi ? Nasi dah jadi bubur, aaaaa tak nak amik trial ! TAKUT :-S TOLONG LA DAKU!

0 comments: