Saturday, August 15, 2009

Bukit Cerakah

Duh, gila penat . Gerak pukul 12++, er pukul 1 maybe ? Yang pegi; aku , Ain, Teha , Amy, Najwa and Tyka . Mula-mula sampai je terus pergi mandi . Ain, Tyka and Amy je la yang pergi mandi . Yang lain tengok je. Banyak rempit pulak tu , terus tak ada mood pfft -___- bajet tho rempit tu, pakai mata belalang pikir hot la ? Macam kembar lalat je aku tengok. Dorang mandi sekejap je cause ada family day buat dekat situ . Kesian dorang, sabar je lah . Janji dapat mandi kaan? Lepas tu cadang nak naik basikal ronda satu tempat . Err, Teha , Najwa and Tyka malas nk join. Ee , rugi je. So aku , Ain and Amy pun sewa lah basikal yang berharga RM5 (mahee !) mula - mula naik syok je. Yelah , dah berapa tahun aku tak naik basikal. Basikal kat rumah dah tak macam basikal dah tengok . Dah macam besi buruk. Time naik bukit , punya lah banyak merungut. Amy lah , asyik-asyik " urgh, argh " aku pun sama juga. Ain je macam semangat , tak nak give up gitu. Pastu lalu la dekat hutan , dah la bertiga je. Tak ada orang lain , macam wooo, scary tapi tak lah mana pun . Tujuan nak carik kenikmatan, bukannya ketakutan right ? Hujan panas pun datang, pastu dalam pukul 5 ktorang chow . My mom datang jemput. Bila dah hantar dorang balik kan , aku baru teringat. Dalam beg aku ada roti , lupa nak keluarkan and makan time dekat sana . LOL! Balik rumah je terus dah tak larat. Akak aku pulak sebok nak bercerita , sumpah tak larat nak bagi respon. Agak - agak pukul 8.30 baru sedar tu pun bapak aku kejut kan aku cause ada kenduri dekat rumah jiran. So bangun , mandi semua terus gerak. Mata merah , still mengantuk. Mesti orang pelik je , lantak lah. Aku datang nak makan .


0 comments: