Monday, August 17, 2009

Sama Je

Pergh, today pun sama . BOSAN! Aku tak tahu lah kan kenapa lah lepas habis trial je macam dah bosan . Cikgu pun tak masuk class. Ramai cikgu yang tak datang lah and budak class aku pun sama . Err, bosan yang amat . Macam baru habis PMR je? Huh , diikutkan hati memang tak nak datang ah tadi. Bapak aku pun cakap " tak payah la datang. Buang masa je datang ". Hah , macam ahlil nujum je bapak aku tahu semua benda, wow ! Lepas ni nak dengar cakap dia je lah. Lepas tu dah la tak dapat usha, dia cam tak datang je :-( mmg bertambah tak ada mood langsung! Tapi nasib baik ada member , boleh la jugak buat otak aku ni jadi gila. Hmph , today dapat paper KH. MEMANG TAK PUAS HATI . Apa lah aku ni, semua nya tak puas hati .

2 comments:

cikwie said...

at last.. buleh gak comment dia nieh..

alahai... beksa la tuh ckgu bz mesyuarat pasai.. sure laa nk buget ape soklan kuar mase real PMR nnti.. skrang nieh korang mmng free. korang pi laa kutip soklan negeri org len.. ahaks... kawan bnyk satu dunia ape salahnye shere.. kuikuikui

Nori said...

Tang tak de cikgu tu la yang rasa lagi malas tuh. Berat tangan nak amik buku poie blajo . Wie jo la jadi cikgu nak?